diumenge, 29 de setembre del 2013

PETITS PASTISSOS D'ANIVERSARI

Quan em va trucar l'Andrea per preguntar-me si jo podria fer 11 pastissos per celebrar 11 aniversaris dels nens de la classe del seu fill, vaig pensar, SI ho puc fer .... i NO, no ho faré be!
No sabia que contestar, però finalment li vaig dir que SI, que era tot un repte organitzatiu per mi, i que a mi m'agraden molt els reptes.

Aquest n'és el resultat, uns petits pastissets de pa de pessic, farcits de Nocilla i decorats amb fondant amb el nom de cada nen en rosa per les nenes i en blau cel pels nens.

Què us semblen? Són monos, no?





2 comentaris:

  1. T'han quedat perfectes, però quina feinada! De quina mida són els pastissos? Petons.

    ResponElimina
  2. Feinada molta, pero feta amb molt de gust! cada pastisset fa 15 cm.

    ResponElimina