dissabte, 6 d’abril del 2013

EN ROSA I BLAU CEL

En Xavi i la Tigist han fet el seu primer any i les seves mares ho volen celebrar i m'han encarregat aquest pastís.
El pis de baix pa de pessic farcit de buttercream de Nutella (amb molta Nutella a petició del Xavi, pare) i el pis de dalt amb mermelada de maduixa i buttercream de Nutella ( per recomanació meva).




Espero que els hi agradi! i MOLTES FELICITATS PETITS!


I per demà els he preparat aquesta petita sorpresa, per agrair el "canguratge" que m'han fet avui de les meves dues nenes.


3 comentaris:

  1. Magnific !!!! Quin super pastís!!!
    Tens un premi al meu blog!
    Chus

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gracies de tot cor! es el primer premi que em donem i em fa moltíssima il.lusió!

      Elimina
  2. Hola Montse!
    Jo venia a dir-te el mateix però veig que la Chus se m'ha avançat: no m'estranya gens perquè te'l mereixes!! :) Sempre m'ha fascinat la paciència i la creativitat que teniu els que us dediqueu a les galetes i el foundant.
    Felicitats!!
    Una abraçada
    Dolors

    ResponElimina