dilluns, 4 de febrer del 2013

SUPER COMANDA ESPECIAL!! GALETES PEL MILAN PIQUE

Ja està acabada i entregada.
He gaudit molt fent-la. Quan em van enviar un mail per dir-me que volien regalar unes galetes a la Shakira i al Piqué, no m'ho podia creure. El primer que vaig preguntar va ser si no s'havien equivocat de persona, que jo no creia que en sapigués tant i que era molta responsabilitat ... però la persona que m'ho va demanar em va dir que confiava en mi i en el meu "bon gust" i que fés les galetes que jo feia sempre, que són precioses i que seria un detall meravellós per regalar a aquesta fantàstica parella.
Em vaig posar "mans a la feina", sense Thermomix, la pobreta va decidir que necessitava una bona revisió just la setmana passada, però un cop solventat el problema vaig fer mooooltes galetes, per poder decorar i triar les que més m'han agradat.
Aquest és el resultat, jo n'estic força orgullosa i qui me les va demanar també. Espero que qui les rebi estigui tant ilusionat com jo ho he estat mentre les preparava.






Un cop empaquetades individualment ...






















I a la seva capseta a punt per entregar!







Espero que us agradin!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada