dimarts, 3 de juliol del 2012

CELEBRACIONS



He estat molt temps sense publicar cap entrada, i és perquè he tingut molta feina. Em van demanar un pastís de roses per una senyora que feia 50 anys, un pastís de princesa per l'Aina, una princesa amiga de la meva filla que va fer 6 anys i per últim el pastís i les galetes que van donar de record en el bateig del Nicolás, el segon fill de la meva millor amiga.




















L'Aina va estar encantada amb el seu pastís, em va dir que es va emocionar i tot! i aixó és el que més m'agrada de fer aquests pastissos, i és la reacció de sorpresa i emoció que es desperta en les persones que els reben. Espero poder continuar posan una mica de il.lusió i dolçors a les nostres vides.








El pastís de l'Aina és un pa de pessic dels que faig sempre, per veure la recepta podeu clicar aqui, farcit de una buttercream de Nutella (made in casera) feta a partir de la crema de mantega que utilitzo per fer les mones de pasqua barrejada amb un parell de cullerades de Nutella. Val a dir que és una crema boníssima, que he utilitzat en altres ocasions i que a tothom agrada.
Els ingredients són els següents:
250 gr de mantega en textura pomada
100 gr de sucre glass
100 gr de llet
2 cullerades de Nutella
Es baten tots els ingredients fins que tinguin una consistència de pomada i ja està llesta per utilitzar.

Espero que us agradi tant com li va agradar a l'Aina.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada