dimecres, 4 de juliol del 2012

BATEIG DEL NICOLÁS

I aqui penjo les fotos del bateig del Nicolás. Va ser una festa molt familiar i molt bonica, llàstima que ens va ploure! però el lloc on vam fer la celebració era molt acollidor i agradable.

Vaig preparar una safata de galetes per picar, ens les vam menjar totes! Algunes estaven decorades amb glassa i d'altres amb fondant. La glassa de color blau em va jugar una mala passada, ja que a costat del fondant blau la tonalitat era totalment diferent, ara que ho veig a les fotos no m'agrada gens! espero per les properes galetes poder-ho millorar.




El pastís el vaig fer de dos pisos, ha estat la meva primera experiència i ha aguantat!!! Es tracta de dos pans de pessic, un d'ells farcit de crema de mantega i melmelada casolana de pressec i l'altre farcit de crema de mantega a la Nutella. Les receptes del pa de pessic i de la crema de mantega les podeu agafar d'aqui aqui

 Sobre el pastís la decoració del Nicolàs dormint fet a partir de fondant moldejat. Una monada!!!


Per últim vaig preparar unes galetes per donar de record amb l'etiqueta del dia del neixament del Nicolàs.


Tot plegat una festa fantàstica, amb una companyia meravellosa i una celebració molt divertida. Sé que les galetes i el pastís van agradar molt, tant com a mi fer-les!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada