dimecres, 11 de juliol del 2012

ANIVERSARI DEL MARC





El passat dia 3 el Marc va celebrar el seu aniversari, i la seva mare (que és la meva estimada germana) em va demanar un pastís de Lego. Se'm va acudir fer tres blocs de Lego de diferents tamanys a escala dels reals. Van quedar força be i el Marc va estar encantat amb el seu pastís sorpresa.
El pa de pessic és el de sempre i el farcit la crema de mantega i Nutella, que és la que he decidit utilitzar aquest estiu, ja que és molt bona, es conserva molt be i no he d'utilitzar mantega ni ous.
També vaig provar de fer uns cakepops amb les sobres del pa de pessic, decorades amb Candy Melts tenyit de groc, que intentàven simular els caps dels ninos de Lego. Cal dir que ho haig de millorar moltiiiiiiiiissssssiiiiiimmmmm, el Candy Melts de seguida em perdia temperatura i no quedava llis en mullar-hi el Cake pop, a més aquests se'm desmontàven del pal, fins al punt que vaig decidir treure'ls del pal i presentar-los sols. Bé, aixó és el què passa quan és la primera vegada que es fa servir un nou producte, espero de cara als propers millorar-los.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada