dilluns, 26 de març del 2012

MOLTA FEINA I POC TEMPS ...



Suposo que tal i com passa a la majoria de les llars on hi ha nens, la feina de casa, els nens, les extraescolars, ... i no hi ha temps per res!
La veritat és que durant totes aquestes setmanes he fet moooooltes galetes, vaig fer una comanda per la mare d'una companya de feina, una safata de flors, vaig fer les galetes que la meva princesa gran va voler donar als convidats a la seva festa d'aniversari, castells i corones de princesa, també vam omplir la classe de l'Adrià d'avions i ara estic preparant les que vull portar a la Vero a l'hospital quan neixi el Nicolàs, el seu segon fill.

O sigui que com dic jo li robo hores a la son!

Aqui us deixo unes quantes fotos de les meves creacions:

Foto Rafa Corts




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada