dilluns, 5 de desembre del 2011

GALETES



Fa molt i molt temps que no publico cap nova entrada i és degut a que no en tinc ... de temps! Tres fills, la casa, la feina, .... i el dia només té 24 hores!!! El que no he deixat de fer en tot aquest temps és cuinar, m'agrada, em relaxa, ho gaudeixo i ho gaudeixen, i espero que així continuï.




Ara m'he capficat en aprendre a fer galetes decorades, i la veritat és que és un món molt divertit, sembla increïble com una senzilla galeta acaba convertint-se en tota una "obra d'art" i que a més es pot menjar!

O sigui que avui penjo les fotos de les galetes que vaig preparar per donar als convidats al bateig del nostre petitó. Si voleu ja posaré la recepta, però vaja és una recepta bàsica de galetes de mantega, de les moltes que còrren per la xarxa. La resta és fondant, glassa i una mica de traça en decorar.















Les properes seran les de Nadal, aqui us deixo un petit pessic.

Fins aviat,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada